♥ Hjärnskakning

Efter utvecklingssamtalet igår, så var Lowa pigg. Så jag passade på att ringa på jobbet,för att tala om att jag skulle komma o jobba idag. Samtidigt som Lowa var ute och gungade.
Det hinner gå ungefär tio minuter efter samtalet. Så har gungan gått sönder, o Lowa flugit i backen med huvudet före. Efter en sväng på akuten var vi hemma med restriktioner om vila och observation,då dom trodde hon fått hjärnskakning.
Bara att ringa på jobbet återigen,och tala om att näe jag kommer inte.
Imorse vaknade Lowa strax före sju, med betydligt mera huvudvärk,illamåeende och yr.
Har gråtit i stort sett konstant sen dess, o nu har vi fått en tid på HC för en ny bedömning,och en mer nogrann undersökning. Så 13.40 ska vi vara där.
Tänk att det ska då vara nåt för jämnan!

I Lördags lyckades hon ju som sagt va vurpa med crossen o högg sej rejält i tungan. O tungan har ju knappt återhämtat sej,så händer nästa grej.
Jaja, det är ju inge tvivel om att hon är sin mors dotter,om man säjer så.

Men oh,va det värker i mamma hjärtat att se sitt barn vara sjuk,eller ha ont. Huua!
Min älskade lilla skatt!

Min extrasyster Maria har bal ikväll,o jag hade ju tänkt att vi skulle iväg o kolla på henne.
 Men nu vette sjutton om det blir någe av med det.. Tror inte det är någon vidare bra idè att ta med Lowa dit.
 Då hon är vääldigt ljudkänslig,o inte ens vill ha ljudet på tvn på.
Får be Mamma&Håkan ta en himla massa kort istället.

O jag tvivlar på att jag ska planera så mkt,innan vi har läkarbesöket avklarat.
 Har lite böcker jag skulle ha lämnat in på bibblan också, får se om vi kanske gör det iaf,
när vi ändå måste in till stan.

Tror jag ska ta o slänga ihop nån lasagne som vi kan äta till middag sen. Så är det iaf klart. Det kan ju ta en hel evighet på en hälsocentral. O jag avskyr att behöva komma hem sent, o skynda sej att laga mat.
Framförallt när man inte ens har jobbat hela dagen, näe då förbereder jag hellre innan.. =)
Riva ur sängkläderna o renbädda tänkte jag också göra.
Toaletten skulle också behöva sej en jäkla omgång.
Jo,men det blir nog bra det..Får väl se vad som hinns!


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Åh herregud så ni gör!

Tur hon är så hel som hon är ändå, din dotter på alla sätt och vis!

2012-05-16 @ 19:14:48
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0