♥ Viiiila

Läkarbesöket avklarat, o inget nytt där. Det är inte ovanligt att det kommer en "topp" av värk tydligen.
Så vi fortsätter med vila helt enkelt.
På eftermiddagen tycker jag hon varit lite piggare iaf. O det är ju skönt.. :)
Massor av vila och glass gör nog susen! ;)

Har dammsugit o röjt lite här hemma på eftermiddan, håller på att tvätta upp alla sängkläder också.
Ska komma ihåg o ta in täckena o de bara, så man inte inser det precis när man ska gå o lägga sej.
Brukar bli så hiskeligt kallt då.

Nu inväntas bara karln,så vi får äta nån middag snart!
 Håller tummarna för att lasagnen blev bra! :)

Imorn fyller tantKarin 50 år, är Lowa hyfsad så blir det nog en tur dit för o säja Grattis! :) Skulle ha tagit oss till morfar något också, o till helgen jobbar ju jag. Så vi får väl se om det hinns imorn,eller på fredag.
Om Lowa orkar.

Näe,göra en sallad till maten kanske!?



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0