♥ Snö o 8årsfirande bland annat..

Antar att ingen har missat att den första snön kom häromdagen.
Lowa blev överlycklig.. ♥
 

O ville inget hellre än vara ute o leka heeela dagen! Var dock något sur och irriterad, när hon insåg att det varken gick att åka pulka eller snowracer! Haha.. :)
 
Jag var dock inte fullt lika glad över all snö,som hade kommit. Eftersom vi hade sommardäck på jåådin. Det var sådär lagomt spännande. Efter att ha tagit mig till skolan för o lämna Lowa insåg jag att det här kommer ju aldrig o gå. Fanns inte en sportkeps, att jag skulle ha tagit mig på jobbet.
Så jag ringde o väckte upp drängen, o fick helt enkelt ta hans bil till jobbet! O när jag jobbat klart, var det bara att byta tillbaka bil. O då hade även jåådin vinterdäck!
Värste lyxet! =)
 
Lowa har hunnit fylla 8 år också. Vilket är heeelt sjukt!
Kan inte fatta att min lilla bebis redan är så stor.
Jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen?
Det låter så jäkla klyschigt, men på riktigt? Huur sjutton kan tiden gå så jäkla fort!?
O vart tusan tar tiden vägen!?
Kan man stoppa tiden på något vis!?
 
I söndags var vi till Anna och lille Sebastianbus o mös några timmar..
Älskade trollungar! ♥
 

Inför sin födelsedag tog o Lowa o bakade..
 
    
Hon skulle bjuda på kanel/vanilj bullar och Noblesskakor.
Samt negerbollar, men dom fotades aldrig. Då karln inte är lika glad i hågen som mig på o fota.. O det var han som hjälpte henne med dom..
 
På födelsedagsmorgonen, bjöd vi på skönsång o frukost på sängen.
Blomma,och paket förstås! ♥
 
 
 
På kvällen kom dom närmaste o firade lillfrökna.
 
  
 
O i lördags vare mer tårtkalas här hemma. Ett twisterspel ifrån Marcus o Ulrika var en höjdpunkt.
Både för barnet och hennes gudfar.. Haha!
 
 
 
Med posten, på självaste födelsedagen kom det även paket och kort i från världens bästa moster!
Lowa blev överlycklig! ♥
 
 
 
Förra onsdagen blev jag förresten bjuden på värste gooolunchen, av finaste Jänet! ♥
 
Snacka om att bli bortskämd! ♥
Det satt som en smäck, o va alldeles perfekt innan jobb med stängning på dagis!
 
 
Näe, nu pallar inte min rygg att sitta här så länge till.. Intar nog ryggläge återigen.
Ogillar verkligen att ryggen börjar säja ifrån..
Får se vad doktorn säjer på tisdag!
Imorn vankas jobb, och sedan efterlängtad helg,igen! ♥
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0