♥ Apoteket&Affären

Idag har vi tagit oss på apoteket,samt affären.
Har handlat upp för efterlängtat mys med mostern ikväll.
Lowa har planerat Tacos. Blev massa melon o gotta inhandlat också.
Själv hoppas jag på att åtminstone kunna äta lite.
 
Besöket på apoteket resulterade i diverse preparat mot min förkylning. Samt en diskussion om järntabletter.
O det är tydligen mig det är nåt större fel på. Jajo,men vi säjer väl så då!
Gaaah.
 
Inatt trodde jag för övrigt att jag skulle få nåt smärre bryt. För iomed att febern gick ner tack vare alvedon, så var jag ju helt igentäppt. O Lowas nässpray, för barn funkade ju sådär kan man säja. Givetvis hade ju karln passerat sista nattöppna macken också.
Men när jag vaknade imorse,insåg jag ju faktiskt att jag överlevt!
 
Lillfrökna vi har här hemma är förövrigt så sjukt härlig i sina kommentarer..
Förra fredagen var hon ju till tandläkaren,o karln följde med. Vad säjer ungen, när tandläkaren försynt säjer;
Jaha, då hoppar vi upp i stolen här då..
" Vi, är vi många som ska upp?"
Haha!
 
O igårkväll när vi lagt oss säjer hon helt plötsligt..
"Mamma, jag blev rätt upprörd på dej imorse..
Du låg och flåsade i mitt öra, heela tiden.
Jag höll nästan på o brann av.."
Ookej, då vet jag.
 
Det är härligt med frispråkiga ungar.. Men de kan även ta knäcken av vem som helst..
Imorse säjer hon
" Mamma, när du sitter ner, då ser det ut som om dina tuttar sitter på magen"
o världens hjärtligaste skratt på detta..
Tack, preeeecis vad jag behövde höra!
O till mitt försvar,vill jag hävda att jag faktiskt har sjukt snygga,tighta och framförallt fasta bröst! Sådetså.
Hmmpf. Jäkla unge! ;)
 
Näe, köra igång en maskin med tvätt kanske?
O invänta systeryster,för kramkalas! All night loooong!
 
 
Igårkväll, fick vi sällskap av dessa tre utanför huset..
Tänk, om man ändå hade en bössa! Lite älgkött, hade verkligen inte suttit fel!
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0