♥ Ledig Söndag

Var på en jättetrevlig inflyttningsmiddag/kalas igår kväll!
God mat, o massa trevligt folk!
 Riktigt mysigt! ♥
Vid tolv tackade vi dock för oss o for hemåt. Tror både jag o karln var mer slut än barnet då..Haha!
Hemma somnade vi dock innan huvudena låg på kuddarna,allihopa.
 
O imorse blev det sovmorron,för oss allihopa. Sen försvann hela förmiddagen i ett nafs.
Hann med en hel del mys&bus i sängen,o en liten lyxigare&mysigare frukost också! ♥
Det var häärligt.
 
Skulle in till stan o kika på en massa grejer också. Våran tidsplan, hade dock spruckit redan innan vi for hemifrån.
Så turen till Sandra hanns tyvärr inte med. :(
Men vi kom hem med det mesta vi skulle iaf!
Inklusive mörkläggningsgardiner till sovrummena. Som vi försökt inhandla i närmare tre år snart. Aja, bättre sent än aldrig. Hittade nå vettigare inneskor till Lowa också, o lite galgar till hennes garderob! Perfekt! :)
 
Sen bar det iväg till Brunflo, o simskola för Lowa.
 Första gången idag, så det var en väldigt spänd och peppad tjej vi hade med!
Men som tyvärr blev så himla osäker,blyg o "rädd/feg" när det väl drog igång.
Vilket hon blir ibland, o vid vissa tillfällen.. Inga specifika tillfällen så, utan det kan vara vitt skilda situationer.
 O då vill hon liksom helst bara vill krypa in i/gömma sig hos  oss.
 O det är så svårt, för jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det, då hon oftast är väldigt framåt o så.
O ibland blir det liksom så himla jobbigt.. :/
O det verkligen skär i mammahjärtat.
 
Hon verkar liksom så himla rädd för att någon ska tycka att hon gör nåt fel,eller att nåt ser konstigt ut eller jaa.. jag vet inte riktigt, Det är precis som att hon är så himla rädd för vad andra ska tycka/säga om olika saker?
Frustrerande är det iaf, o det skär som sagt i mammahjärtat.
O jag vet inte/förstår verkligen inte varför det är/har blivit så?
Då vi verkligen inte är "så". På något vis, eller för fem öre.
Är lite orolig att det är någon som har sagt eller gjort något på skolan/fritids eller så.
Men jag får inte riktigt ur henne nåt heller.. :(
Då det började för ca ½ år sen kanske..
Jaja, vi peppar på o kämpar på. O försöker verkligen stärka henne.
Så vi hoppas på att det vänder.
Det kanske är nån sorts period bara? Som liksom "hör till åldern" eller nåt?
Tacksam för tips och goda råd iaf!
 
Hursomhelst så var det En Väldigt Stolt o Nöjd tjej,vi hade med oss därifrån. :)
 
Sen blev det middag i Brunflo med Svärfar&Eva innan vi for hemåt. Smidigt o grett..
 
Nu Solsida o Mys innan läggdax!
Imorn ere Måndag, o åter till jobb & skola igen!
Har varit otroligt sköönt med En hel ledig dag iaf.. :)
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh lillgumman då!
Hoppas verkligen inte det är något som stannar hos henne, utan att det bara är en fas!
Härligare tjej än eran får man ju leta efter, så jag vill ju hon ska fortsätta vara så där fantastisk som hon är!

Förstår verkligen din oro, det är min största oro också att barna ska bli lika osäkra som jag är. Isak är inne i en sån period, han blir tvärblyg och jätte osäker och vill INGENTING. Jag hoppas det går över också!

Kram ♥

2012-09-02 @ 23:08:22
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0