♡ Julhandeln

Spöregn och underkylt, så sambon blev ledig inatt.  O måste ju då tydligen jobba imorgon. . Kul!  Satan vad lej jag blir. .
 
Fördelen var/är ju då att vi kunde åka till stan idag och handla det sista!  Sköönt o ha det gjort! :)
 
O det vi glömt får jag fixa imorgon, tänkte åka till Orrviken en sväng iaf.  Säga God Jul till lillIngrid o lämna lite klappar till syskonen Persson och Milliemakaron!  ♡
Osså ska ju mostern hämtas hit! Lowa håller förövrigt på o längtar ihjäl sig tills de!:)
Hon följde med svärfar hem ikväll o skulle sova där! Hon har tjatat om det i flera veckor och blev överlycklig när jag sa att det var okej! 
Trollunge!  ♡
 
Nu tänkte jag försöka få iordning foto väggen i tvrummet här! Dax för det känner jag! ;)
 
Hungrig är jag också.. Jesper får stå för maten idag.  Så det så.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0