♡ Lowa

Jisses vad jag saknar min stora tjej!! Två nätter har hon varit hos morfarn.. Det är ju egentligen ingenting.  Men ändå! 
Vad gjorde jag innan jag fick henne!?  
 
Hon har ju alltid funnits väl? :)
 
Imorgon ska jag pussa sönder henne, minst sagt!  O hoppas på att hon ångrat sig och vill sova hemma istället! ;) Då ska vi fredagsmysa hon o jag, så fort LillTornadon somnat! 
 
Han saknar förövrigt oxå storasyster, det märks! 
Gullungar! ♡
 
I förmiddags for vi in till stan en sväng, pappan skulle till tandläkaren.  Så jag o Edwin passade på o handla fina kläder till jul, som dom ska få i strumpan på morgonen.  :) Sen blev det elgiganten o köp av en locktång till storasystern. Så nu e julklapparna till barna klara! 
Blev lunch på donken innan handling av lite mat inför julen.  Så ikväll tänkte jag göra iordning revbensspjällen o köttbullarna! O förhoppningsvis rullrånen. Var nämligen förbi min mormor också o lånade rullrånsjärnet!
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Anna

Men å vad jag saknar er!♥
Där var älskade lowisen liten :)♥

Svar: Å vi saknar er!!! ♡Vad gör ni imorgon eftermiddag/kväll? :) Är kär o galen? ;)

Puss ♡
Joanna

2013-12-21 @ 23:51:29

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0