♡ Nöjd tjej

Har haft en sån bra dag.. :)
Har fått upp nästan allt stort idag, bara den där klumpiga men fina säng gaveln kvar!  Är så knöligt o få upp den oxå, så det känns lite gruvensamt...
 
Min kära sambo, de klantarslet ramlade igår.  O pajjade foten.  Tajming, vad är det? Vi som skulle ta dom sista små grejerna i Svedje imorgon.. kan meddela att det blir nog värre med det.
Idag har han legat med foten i högläge hela dagen, tar sig hjälpligt fram med kryckor..
 
Jag o barna for till Ammerön på förmiddagen, o hämta en tvbänk där, som jag hittat på fejjan.  Kommer bli peeerfekt nere i Gillestugan! :) Så nu letar vi den perfekta soffan dit. Billig ska den vara oxå! Måste väl gå o få tag på en sån någonstans va?:)
 
Fick underbart besök och middagsdejt av Jeanette och Sixten.. ♡ Så jäkla mysigt o träffas! :) Svärfar och Eva kom o hälsa på också!
Mycket trevligt, o perfekt tajmat när gubben låg oduglig med tassen.. Så svärfar hjälpte mig att få upp sakerna, som vi tänkte få upp! ;-)
Toppen bra blev det, och jag blir mer o mer kär i det här huset för varenda dag som går!:) 
 
Lowas rum är oxå snart iordning gjort!  O de var en mycket nöjd tjej som kröp till kojs ikväll..
Discot igårkväll var tydligen en succé för henne också! ;) ☆
 
 
Näe, sova lite nu då.. Imorgon vankas 2årkalas för Sixten, och ututdelning av alla jäkla jultidningar! 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0