♡ Rullrån och köttbullar

De tar sig minsann! 
Köttbullarna och Rullrånen är nu gjorda. Inte illa pinkat av mig.  Hade dock sällskap o hjälp av Nogga.  Vi har dinerat ilag o sen ägnat oss åt massa terapigöra. Både o rulla köttbullar o göra rullrån är verkligen ett jäkla terapigöra.  Men nu ere gjort! O gött blev det! :)
 
 
Hela dagen har gått i ett sen jag klev upp imorse, så nu är jag fasen helt färdig. 
Känns lite som att jag blivit överkörd.  Av ett tåg!
 
 
 
Imorgon siktar jag på att kramas med min efterlängtade lillasyster o koka knäck med Lowa!   O slå in lite klappar!  
 
 
 
 
 
    
 
Bjussar på lite kort från dagen idag också.. De e ju trots allt snart jul.. 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0