♡ Tidsbrist o fortkörningsbot

Skulle behöva några fler timmar på mina dagar!  All vaken tid går just nu åt till att försöka komma iordning och roa Edwin.  Ni som någon gång träffat en 1åring hör ju själva, att det rimmar dåligt. .
Han är väldigt hjälpsam den här lille Tornadon, absolut.. Det blir bara lite tokigt, oftast!
 
Lowa skjutsade jag på skolan i Onsdags, o så har hon sovit hos morfarn sen dess!  Så hon slipper super tidiga mornar och så att jag ska hinna stöka på här hemma!  Går liksom bort nästan hela dagen dom dar jag skjutsar o hämtar på skolan.  Hinner ju liksom inte åka hem hit emellan.
 Ekonomiskt är det bra oxå, då jag lyckades få fortkörningsböter när jag skulle hämta henne i Tisdags. . God Jul, liksom! Så jäkla onödigt...
 
Dorran är på plats här i huset nu oxå, hon drog ju när flyttlasset gick.. Så henne hämtade jag på tisdagen!  Hon är fundersam, men de blir nog bra.. :)
 
Insåg när jag hämtade henne att fy fasen vad jäkla skönt o slippa bo i svedje!  Av flera orsaker.  Kommer dock sakna gamlingarna på gården.  Vissa andra är jag jävligt glad o slippa! :)
 
 
Näe, nu ska jag passa på o stöka o packa lite grejer.. Disco för stortjejen ikväll!  ☆
 
Bjussar på en liten sneakpeak av hur Tornadons rum börjar på o bli... ;)
 
 
Har jag sagt att jag är kär i vårat hus!? 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Wonderbart! Fikadags snart då 💗

Svar: Oja! Till veckan kanske? :) ♡♥♡
Joanna

2013-12-06 @ 20:42:17
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0