Borta bra..

 
 
 
 
 
Men hemma är nog ändå bäst.. :) Hade riktiga toppen dagar uppe i stugan. Fin fint väder, skidåkning på längden, korvgrillning, sol,afterski och massor av mys! Riktigt skönt, o bägge barnen blev friska. Fjällluften gör verkligen susen.. :)
 
O om bara någon vecka,bär det av dit upp igen! Sjukt härligt o vara där.. Även om det är lite knöligare o vara där än hemma. Eftersom det är utedass o inte finns rinnande vatten,men det är ju lite av charmen oxå! :)
 
Är riktigt kalasväder ute idag,lite kallt än.. Men jag hoppas det blir mildare fram på dagen. Måste in till o greja lite inför helgen. Sen ere ju onsdag, vilket innebär dans för Lowa. 
Ska även på bvc,för ett nytt försök av vaccination av Lilleman.
 
Tänk vad jag är stolt över mina fina barn. Dom är det bästa och finaste jag har!
 
näe, ska ta o hänga lite tvätt nu.. Jösses vilket tvättberg jag förtillfället håller på o betar av. Det tar fasen aldrig slut!?
 
 
 
 
   
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh va härligt, vart har ni stuga då?

Fina vackra du, så klart du har fantastiska barn, dom har ju dig till mamma!
<3

Svar: Ååh,dom orden värmde verkligen! <3
Vi har stugan uppe i Höglekardalen, Hovde/Drommen..
Paradiset på jorden!:) Lowa älskar verkligen att vara där,vilket är otroligt roligt.. O nu när man är mammaledig kan man ju försöka vara där så mkt som möjligt.. Sportlov,o påsklov o så.. När man för en gångsskull faktiskt är ledig då!:)
Ni får komma upp o hälsa på nångång! :) Puss
Joanna

2013-03-13 @ 22:37:04
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart dom är fina.. Dom ÄR ju det! :-)

2013-04-13 @ 19:24:37
URL: http://joolinda.bloggplatsen.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0