♡ Början

Alltså det här med flytt och packa.. Jag kräks på't!
Har städat ur skafferiet nu iaf, o torkat ur o så..
Så nu ere bara o liksom stoppa ner i lådor dagen före The Big Day liksom. 
Reflekterade över två saker under tiden jag höll på.. 1. Jisses vad MYCKET ett skafferi verkligen rymmer och 2. Det tar betydligt längre tid än man först räknar med.. och det är verkligen svintrist, men är skönt när det är klart!  :)
 
Nu har Edwin fått lunch och vi ska göra oss iordning och fara till morfarn.  Jag ska på utvecklingssamtal med Lowa, så för allas skull får Edwin hänga med morfarn under tiden!  ♡
Sista samtalet på den här skolan, efter jul väntar nya utmaningar för Lowa.. :) 
Jag är super nervös inför skolbyte, men försöker att inte visa Lowa det. Då hon verkligen längtar och tycker det ska bli jättekul! :)
 
 
 
 
Skafferirensning, mindre kul... 
   
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Jaa men du jag vill ju faktiskt veta vart jag ska ta tåget i framtiden ;)

Önskar jag kunde hjälpa till :(
Men så här innan jul är det svårt!
Jag tänker på er iaf, skickar lite extra med flyttkraft och motivation!


Svar: Har jag inte sagt det! ? Hahaha. . :) det trodde jag! :)Kliv på tåget mot kusten, så står jag o väntar vid stationen ni ska kliva av på! Tänker att det blir lite mer äventyr så!? :)
Men snälla du, , tänk inte på det du! Men flyttkraft och motivation får du gärna skicka! :) ♡
Joanna

2013-11-14 @ 00:26:41
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Jäkla toka! Men visst det kan ju bli himla spännande, men jag säger inte till innan vi åker så du får hålla koll varje dag ;) haha!

Jo men ja vill ju egentligen! Skickar hela tiden massa!!!

♥♥♥♥♥♥

2013-11-14 @ 19:35:43
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0