♡ En enda stor kärlek

"Vad roligt att det kommer så många, det är som en... jaa, en enda Stor Kärlek ju!" - Lowa
 
Ja, vi hängde med mitt järngäng igår eftermiddag, i Erik Pers.. Till Lowas stora glädje, och min också såklart!  ♡ 
Älskade, underbara vänner.  Alltid,  och i vått o torrt!  Känslan när vi är samlade är nog så som Lowa sa, En enda Stor Kärlek!  ♡
Det är skitlänge sen vi var samlade alla fyra.. Meen nu blev det äntligen!  Underbart! :) Å det bästa, och finaste är att det spelar ingen roll hur sällan eller ofta vi ses.  Det känns alltid som om det var igår!  Bara känslan att ha dessa bakom sig är fantastiskt.  Och jag har tur! ♡
Edwin härjade på som bara tusan också, var helt loss där ett tag. Som en tornado helt enkelt! 
 
Jag och Edwin var ju på kyrkis igår också, på förmiddagen! Trevligt som alltid, och inte svin mycket folk.  Vilket jag tycker är skönt!  :) Är ju faktiskt lite folkskygg av mig.  
 
Allt busande igår tog nog rejält på krafterna.  Var tvungen o lägga Edwin för en nap redan för en halvtimme sen! Jisses, så trött han var! LillTornadon..
Det är förövrigt den här morsan också..  Gårdagen gick jättebra, men sömbristen kommer uppenbarligen ikapp en.. Ska passa på och försöka vila en stund nu, för att sen ta tag i det som blivit det vardagliga.. Tvätta och packa!;)
Sjukt trist!  
 
 
Fattar inte att den här lilla isbjörnsBEBIS blir ETT år nästa vecka.. Det är tamigfaan ofattbart! Älskade unge! ♡ 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0