♡ För exakt 1 år sedan..

Kom äntligen den här lille diamanten vi väntat så på.. 
Det var ingen lätt match kan jag säga.. Så mycket oro, och dessutom mådde jag sjukt dåligt precis hela graviditeten.  Jisses! 
Själva förlossningen gick riktigt snabbt,  om man inte räknar från att vattnet gick då! ;) 
Men vid 11 på förmiddagen satte dom igång mig, och 15.36 kom du med buller o brak! ;)
Salen var knökfull med läkaren, sköterskor och barnmorskor.  Efter du varit ute en stund blev det kritiskt för mig. O helt plötsligt låg du på pappas mage och dom sprang iväg med mig till op.
Kommer inte ihåg så mycket mer förrän jag blir väckt på uppvaket. Tror klockan var runt 18, efter en stund blev jag körd upp till bb. Men du o pappsen hade fått rum på neontalen, men jag var för svag för att få följa med.  Ni kom iaf ner o hälsa på mig!  ♡ o jag fick snusa på dig, o ha dig på mitt bröst! Den stolta storasystern fick oxå komma o träffa oss då! ♡
Den natten och timmarna på morgonen innan ni fick komma ner igen var sjukt långa. 
Men ni fick vara ganska mycket hos mig på dagen. O Ju fler blodtransfusioner jag fick, ju piggare blev jag.  O när jag kunde stå på benen igen, fick vi vara tillsammans allihop! Lycka! !
Du blev utskriven efter nån dag, o jag efter ytterligare en dag.  O då åkte vi äntligen hem tillsammans!  Å som vi längtade efter Lowa! 
 
Var otroligt skönt att få komma hem. O allt blod gjorde mig otroligt pigg!  Piggare än på flera år faktiskt! :)
 
Jisses, kan inte förstå att det redan gått ett år! Helt otroligt! ♡
 
 
 
 
 
Älskade lillatrollunge, går inte med ord att beskriva hur mycket Jag Älskar Dig, och din syster!  ♡

Era tankar..
Postat av: TiNA

Vilken härlig 1års dag! Tack för att vi fick vara med er hela dagen ♥ kärlek!

Svar: Tack ska ni ha! ♡Vi sa precis det, att det var så mysigt o ha er här hela dagen! Såna här heldagar borde vi ha oftare! ♡
Puss
Joanna

2013-11-27 @ 21:25:42
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0