♡ Fredagsmys

Vem uppfann egentligen fredagsmys?  På riktigt! ? Måste ju va sämsta dagen, vem är inte trött o slut en fredag liksom?  Trots att jag varit hemma o vavarit mamma"ledig" i nästan ett år, så är ingen kvällströtthet som en fredagkvälls trötthet.  Kan nästan jämföras med gravidtröttheten, men bara nästan.. ;) Alla som någon gång varit på tjocken vet EXAKT vad jag menar! :)
 
Förövrigt klurar jag fortfarande på hur man i hela fridens dar kan kalla någon som är hemma och tar hand om barna för föräldraledig! ? Ledig liksom?  Den fan , har då aldrig haft småbarn!  Jisses, alltså en dag på jobbet är ju som semester för sjutton! Fascineras varje dag över lilla E's energi!  Måste vara brevbärarns arv, lika morgonpiggheten. Klåfingrigheten and so on. Själv står jag för charmen. . ;)
 
Har vi haft nå fredagsmys här hemma idag då!? Nja, E dunade in vid sex snåret och karln har inte hittat hem än. . Vet inte o han tagit fel på datum för inflytt i huset och är där eller om han snart kommer!  Lowa o jag har dock haft det desto mysigare!  Där har vi flickan, man kan lita på!;)
Lyxmiddag framför tvn, och sen fortsatt häng där.  Dobidoo, Idol, karameller, skratt och mys!  Det behövdes!  ♡ Nu snarkar dock bägge kidsen, o snart jag med.. Ja jisses, man är ju inte direkt 25 längre. .
 
 
 
 
Klätter apan i familjen!:)
 

Era tankar..
Postat av: Syster

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/kronikorer/sylviabalac/article16334097.ab

Han var det!!

2013-11-02 @ 15:31:24

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0