♡ Frisörlyx!

Jag har ju världens bästa frisör, alla kategorier.  Kan hända att jag är liite partisk, då hon även är en av mina bästa vänner!  Men grym är hon!
Precis kommit hem därifrån, jo jag vet klockan är mitt i nstta. Det är lite typiskt oss på nåt vis!
For ju o andra sidan inte dit förrän vid tio dock! 
Så vid halvelva drog vi igång.  Slängde i lite färg oxå! O jag är helnöjd!  Var dock lite jobbigt när vi till ursköljningen av färgen, insåg att det inte fanns något varmvatten! Hahaha,  brainfreeze deluxe kan man kalla det! Jaja, sånt som händer! ;)
Hann med o fixa mustascherna och massor av surr förstås!   Underbara, älskade vän! ♡
Bryna glömde vi bort, men va fasen gör det.. får ta de en annan gång!;)
 
Mikael, Carro o Millie har varit hos oss ikväll också, trevligt som vanligt!  O jag fick snusa massa gobebis! :)
 
 
Nu ska den här trötta morsan ta o krypa ner bredvid sin kärlek!  Morgondagen kan nog bli lång. .
 
Bjussar på en halv kass bild på frillan!  Bortse från den slitna morsan i bild är ni snälla. .
Sjukt skönt o fått håret fixat ska jag säga..
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0