♡ Hopplöst fall

Ligger på soffan o kollar tv med den bättre/sämre hälften när det slår mig!  Va ere för datum idag! ? Jääklar oxå! Våran årsdag är inte idag nej. . Den har dessutom passerat!  Toppen!  Sånt här kanske man glömmer, men inte jag!  Jag glömmer inte såna här saker.. Att Jesper skulle glömma är ju inte helt oväntat då han knappt vet vad det är för dag.. karlar liksom!  Men INTE jag. . Skit oxå, det här kommer förfölja mig det närmaste året.  Jorå, har lagt in en påminnelse på telefon redan..
 
Imorse kom jag iaf ihåg att karln skulle få sovmorgon.. Duktigt av mig!  Sen har ju vi världens grymmaste dotter, så när jag stod i duschen gjorde hon o lillebrorn frukost och stökade på! ♡ Uppvaktade med presenter på sängen, o tog frukosten i köket.  Svar jaaa, vi har lagt ner det här med frukostätning i sängen.. Jag tycker inte om att ha kaffe och smulor i sängen nämligen, o där tycker jag och min sambo lika. 
 
Efter frukosten for vi till min pappa och firade han lite, för att sen åka på badet!  Det var riktigt roligt, jag älskar att se mina barn skratta och ha roligt!  ♡
På vägen hem firade vi Svärfar också. . O fick god middag där.. Lyx!:)
 
 
 
Bättre bild än såhär kan man inte få på min älskade familj, samlad på samma kort. Det är underbart.   Och kanske därför jag älskar dom så mycket!  Största anledningen tror jag är Tornadon i mitten, som ogillar att sitta stillvo bara skulle skvätta ner syrran sin!  
♡♡♡
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh jag glömmer sånt, jämt. Tänker på det flera veckor innan och så är det som nå magiskt händer dagarna innan och helt plötsligt är det en eller två dagar efter!
Hur kommer det sig??

Svar: Det är mest troligt demensen som spökar..Det går utför nu vettu! ♡
Joanna

2013-11-14 @ 00:41:55
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja det är nog det!
Man börjar bli så himla gammal ;)

♥♥

2013-11-14 @ 19:39:10
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0