♡ Jag är stolt och bra

Jag är förbannat stolt över mig själv idag.  
Tog tag i problem som tagit så sjukt mycket energi.  Jag konfronterade, och fick fram vad jag vill ha sagt.  Om det kommer bli bättre? 
Oklart.  Men värre kan det iallafall inte bli. Det vet jag.. Jag hoppas verkligen att någonting av allt gick in. Jag fick ett förlåt, kanske ingen vidare förklaring dock. Men det viktigaste för mig var att jag verkligen klarade av att säga ifrån.  Att jag inte tycker att det är okej!  Å det känns så jävla bra! :)
Sen får vi väl se vad som händer.. 
 
Hann med mycket annat igår också! :)
BVC och 1års besiktning av Tornadon.  Han gick igenom ua. 11830 gr tung, och 77cm lång.  Lill Karelin vår! ♡
Lunchdejt med pappsen, surrdejt med två av mina favoriter och några ungar!  O avslutningsvis middagsdejt med mamma på stan med mamma!  O dans för Lowa.. full fart! 
 
Har hunnit blivit vansinnig också, folk är så förbannat respektlösa ibland så man blir fan arg!  Jag syftar på det här med magsjuka. 
Vinterkräksjukan går som allra bäst just nu.  O hur i helvete kan man medvetet sprida skiten vidare? Genom att ta med det pigga MEN magsjuka barnet på shoppingrunda och cafebesök!?? Huuur i helvete tänker man då? 
Fick svaret av föräldrarna att "hon är såå pigg, det är ingen fara" o ett garv!  Smittan sitter väl för helvete inte i piggheten!??
 
När jag loggade in på ansiktsboka beklagar sig mamman där över "denna jävla magsjuka" då hade pappan satt igång!  Känns det bra då?  Att man bla.  suttit på ett café med massor av andra människor som man mest troligt smittat! ? O den där karln som glatt satt med lilltjejen i knät och fikade. Totalt ovetandes om att hon ett dygn tidigare spytt som tusan, av magsjuka!? 
O föräldrarna fikar och skrattar och låtsas som ingenting! ? På riktigt?  Huur jävla svårt är det o hålla sig hemma? ? 
Jag kommer på riktigt bli galen om jag eller Edwin blir dåliga. 
P ga deras respektlöshet o nonchalanta inställning!  
Gaaah! 
 
Näe, nu ska jag passa på o städa upp här hemma o kanske t.om packa några lådor! ;) 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Du är inte grym, du är grymmast ;) Helt jävla otrolig!

Oj alltså vi måste mäta han mot Aila nån dag ;) Vet inte hur lång eller vad hon väger men jag skulle tippa på att dom ligger på ungefär samma!

Ni verkade ha en riktigt bra dag :)

Ja det är helt otroligt hur vissa tänker med magsjukan :S Jag får panik nu bara över att åka på affären för man inte vet vem som går runt med smittan där!!

PUSS!!

2013-11-22 @ 14:03:54
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: TiNA

Lugna sig nu, tänk på blodtrycket! Man kan inte och kommer aldrig kunna rå på hur andra tänker och gör så de finns ingen anledning att tömma all sin energi på dom!
Men sinnu bli man ju likförbannat!
Ska bli spännande med 1årsdag ;)
Och va mysigt med middagsdejt med mamma på stan med mamma ;) hälsa hej.
♥ to the moon.

Svar: Hahaha! Puss på re! ♡
Joanna

2013-11-22 @ 17:53:12
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0