♡ Lördagsmorgon

Jag och Edwin har precis ätit frukost.. Eller ja, mest den lille.  Jag har, och har alltid svårt att äta frukost tidigt på morgonen.  Men lite smoothie fick jag i mig iallafall. Nyhetsmorgon rullar på tvn, Edwin lattjar runt på golvet och leker med en colaflaska som tydligen blev kvar igårkväll.  Den är mest troligt snart heelt utan kolsyra. Tur gubben tycker om avslagen cola.  Hehe! Själv har jag ryggläge på soffan. Ovanligt för att vara mig,faktiskt.  (Under "vaken" tid alltså.  När barna sover, ligger jag gärna här! )
Brukar vanligtvis vara i full gång med nånting.  Tvätta, städa o sånt som är så jäkla trist.  Men som typ alltid måste göras.  Vi har en konstant välfylld tvättkorg!  Det påminner mig om att det kommer bli sjukt skönt med torktumlare! :)
Åh tvättstuga! Jag får en helt egen,stor och bra tvättstuga. . Yeeey!  Det ska bli riktigt grymt!  
Ojoj, kommer bli riktigt roligt att tvätta.  Åtminstone första dagarna, precis som vanligt när något är nytt. Sen är det lika tråkigt som alltid. 
 
 
Det är någon föräldramässa inne i stan idag som jag är sugen att åka på. Tror det kan vara bra.. Samtidigt tycker Anna att vi ska åka på julmarknad på Mus Olles.  Det låter mysigt, samtidigt som jag funderar på huur tidigt får man börja med julmarknader egentligen! ? 
Jag längtar till jul, det gör jag faktiskt!  Ser framemot det och tycker det ska bli jätte mysigt! Jag hoppas det håller i sig, och att min panik uteblir.
Längtar efter att få flytta in, komma iordning och julpynta! :)
O när jag vill något, så vill jag att det ska ske direkt.  Jag har taskigt tålamod, och avskyr att vänta. 
Bara att stå vid ett rödljus är lesamt, eller köa på affärer.  Det är inte min grej, helt enkelt! Haha. 
Jaja, hursomhelst.. Vi får la se vad som händer idag..
 
Ska kolla om en kär vän är på hemmaplan, för då är en sak säker.  Då ska jag krama sönder henne, nästan. Kramas ska vi iallafall!  ♡
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0