♡ Motion, kompishäng och nyinvigning

Efter Edwins lunch idag, for vi till Caroline och Millie för att hänga en stund innan vi skulle på skolan och kika. 
Fick sällskap av dom och Sandra upp, så det blev en promenad.  Välbehövlig sådan,  av mitt flås att dömma! :) Om/nybyggnationen blev ju toppen, , verkligen! :)
Birger var där o alla ungar fick glass..
 
Träffade våran favorit soontobe2åring på dagis också.  Älskade lilla goskrutt! ♡
Han tyckte inte alls om när vi gick, utan blev helt otröstlig visade det sig.. :( Då vi bara gick till skoldelen. O mitt hjärta pallade inte riktigt det, så jag ringde pappan o frågade om han kunde få följa med oss! O det gick ju bra. . :) Gissa om det var en nöjd kille som följde med oss? ♡
 
Hamnade för övrigt direkt efter en olycka med ett påkört rådjur efter vägen.  O rådjuret levde tyvärr fortfarande, och jag såg hur dom letade i bilarna efter nåt o avsluta det hela med utan att hitta, då jag var tvungen att stanna. 
Tänkte på fälgkorset vi har bak i vår bil, men ångrade mig efter incidenten med den påkörda katten och fälgkorset för några år sen.
Jisses, vill ju inte skapa ytterligare trauma för ungarna!  Så jag for vidare. 
 
Åt middag tillsammans med Mikael och Caroline idag, alltid lika trevligt! :) Sen fick E ta en snabbdusch där, jisses! High Chaparall överallt, jämt! 
 
I bilen på vägen hem berättar Lowa att dom inte gått till 14.10 idag, som dom alltid gör på tisdagar!  Utan dom slutade redan 13.10... kul att jag visste det, inte!  Hade bara den där skolbloggen funkat när jag skulle in o läsa veckobrever, så hade jag ju vetat det! O Lowa hade sluppit sitta på skolan i typ 1 1 / 2 timme och väntat! ! Teknikens jävla under,  gillar dom vanliga veckobreven ungarna fick  hem i pappersform om fredagarna förut, betydligt mer!
Stackars barn! 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Camilla

Stackars rådjur :( Du vet väl att jag har ännu en matbild-tävling på min matblogg? Skynda in och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

2013-11-13 @ 08:43:46
URL: http://www.coquina.blogg.se
Postat av: ♥ Tirja ♥

Stackars Lowa!!


Svar: Mjo, det har varit lite mycket som hänt runt ikring henne. . Alldeles för mycket för en liten tjej! ♡
Joanna

2013-11-14 @ 00:25:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0