♡ Nedräkningar och helghäng

Nu kör vi nedräkningar i massor här hemma! :)
Igår var det en månad till julafton bla..
Edwin fyller 1 år om TVÅ dagar.  Vi flyttar om 5-6 dagar.  Det är 26 dagar kvar tills Lowa har jullov, o tills hon slutar på Orrvikens skola. Å det är ca 25 dagar tills syrran kommer hem.
Yeeey!  :) o förhoppningsvis får lilla L komma hemifrån Umeå inom den närmaste månaden!  ♡
 
Massor av roliga saker o se framemot helt enkelt!  :)
 
Igår var vi till Pilis på lite julmarknad.. Mest för o spana lite.. ;) Träffade trevligt folk, och åt kolbulle i isvindarna som va.. huvva, så kallt! :-/
Hade gjort en tjälaknul i lördagsnatt oxå, så igår blev det de till middag med sällskap av Mikael och Carro, lilla Milliemakaron, Ulrica o MärtaMaräng!  Trevligt, o sådär lagomt kaosartat som det blir när man är fem vuxna, o fyra ungar! ;)
Tror vi slog rekord också, alla ungarna var nöjda o glada genom hela middagen typ. Vilket innebar att alla kunde äta samtidigt,  och ingens mat blev kall! Ovanligt, men trevligt!  Skulle jag lätt kunna vänja mig vid..
 
I lördags var vi till Alsen, o hälsade på Jaquline o Robin. Trevligt som tusan o massa gofika!  :) 
 
 
På Onsdag vankas det som sagt 1års kalas.  Så idag blire till o handla.  Så vi har nåt o bjuda på.
Tänkte göra smörgåstårta, vanlig tårta o nå annat gott! 
 
Torsdag och Fredag blir det till o packa ihop allt! 
 
Lowas jultidningar har ju börjat komma oxå, så dom ska sorteras o delas ut också.  Tur hon är duktig å fixar det mesta själv! ♡ 
 
Näe, göra sig klar och åka in på Maxi kanske? :)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0