♡ Tantsnusk

Yes,jag har fallit dit. Efter att fröken Ehrnkvist pratat sig varm om dessa.  Ni vet böckerna om Mr Grey. Jag är på första, och ska erkänna att jag redan fastnat. . Trots att jag inte kan läsa så mycket som jag önskar.Ere inte den lille som lever rövare, så vill den lite större ha kvalitetstid. Eller så ska det diskas, städas, tvättas eller packas.  Eller så är det den största i hushållet som ska tjattra! ;)  
Önskar återigen att dygnet har lite mera timmar. 
 
Idag är jag förövrigt rejält som en urvriden trasa, varit vaken med ledsen Edwin. Tror han hade ont i magen stackarn! ♡ Bara grinade och grinade, ingenting var bra och inga knep hjälpte.. lillfisen!
Jag somnade vid sex, så tjugo minuter senare när väckarklockan ringde var jag typ medvetslös.  O somnade ifrån, vaknade i vild panik 07.28 och inser att vi försovit oss.  Inser att Lowa inte hinner med taxin och överväger att riva upp ungarna och i pyjamas stressa iväg för att få Lowa till skolan i tid.. överlägger med mig själv i 30 sekunder och kommer fram till att o bli uppsliten o äta frukost i farten och bara stressa, stressa är en dålig idé.  För allas skull.  Så jag messar Lowas lärare,att hon kommer till rasten, sen myser jag på och väcker barnen.  Äter frukost i lugn och ro tillsammans.  Och vet ni!? Såå jävla värt det. Herregud!  Hon är 9år och går i trean, den där missade lektionen är inte nådastöten för hennes liv.  Däremot tyckte hon att morgonen var otroligt mysig, och hon var på strålande humör.  Vilket är värt så mycket mera. ♡
 
Apropå strålande humör, så var Edwin på allt annat än strålande humör igår, när jag skulle ta rätt på kalaset i bilen.. Jisses alltså! Vilket kalas, skulle ha haft en dusch där bak i bussen..
Efter att ha lämnat baddräkten for jag till Alex en stund och drack kaffe.. Alltid lika trevligt, jag gillar henne!  ♡
 
Sen blev det lunch med mamma/mormorn. Trevligt och gott! :) 
 
Idag är det viloläge på den här mamman.  Det är liksom jag och Mr Grey idag, på soffan.  Lowa har dans i eftermiddag också., så då måste vi ut och fara!
O ikväll ska jag till kyrkan på en Stödgala. För fina Mia, som kämpar för att vinna över cancern. . Jag hoppas och tror att det blir mycket folk! ♡
Usch, blir så jävla arg på den där jävla skitsjukdomen!!
 
 
Näe, åter till Grey innan Tornadon vaknar. 
 
 
   
 
Den lille tornadon var i farten igår. Det här ordnade han med fem minuters mellanrum. Det komiska var att jag 30sekunder tidigare tänkte.. " Åh va skönt att han låter bli kattmaten nu, så vi slipper ställa bort och fram den hela tiden."
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0