♡ Tisdags planer

I eftermiddag är det dags för massage behandling igen, det ska bli gött!  Sjukt spänd i nacken nu, och det vet jag påverkar.  Har haft lite föraningar till ett anfall sen igår kväll, men jag hoppas jag klarar mig! :)
 
Har tänkt packa lite mer lådor idag, är inte många veckor kvar nu.. o jag känner mig lite stressad.  Vet inte riktigt vad jag ska packa nu och vad vi ska vänta med.. Edwin fyller ju 1 bara dagarna före, så jag vet inte hur vi ska göra.. om han ska firas på rätta födelsedagen eller om vi ska skjuta på det och ta firandet när vi är på plats i huset! :-/
Beslutsångest deluxe! ;)  Han är ju förvisso så liten att han inte har någon koll så direkt, men ändå.. Hrmm! 
Varför kan ingen packa och liksom bara fixa allt de här med flytt åt oss!? ;-) Vore ju inte alls så dumt ju!:)
 
 
 
Känner även en viss irritation över hur vuxna människor i vår närhet beter sig. Jag blir ärligt talat skit förbannad och arg.. Vad fan är problemet liksom?  Jag blir så heligt förbannad så jag vet inte vad..  Jag vägrar vara den onda och elaka, bara för att jag kan sätta ner foten.  O vägrar att dalta ,fjäska och tycka synd om.. 
Gaaaah!  
 
Näe, nu ska vi klä på oss o starta dagen på riktigt! :) Hoppas på att få besök av Tina&Alfons idag också!  ♡
 
 
Edwin älskar sin storasyster mer än allt!  O varenda morgon när hon går till taxin står han i fönstret o kikar efter henne!  O glädjen i hans ögon när hon kommer hem är oslagbar! ♡ 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0