♡ Uppdrag granskning

Har kollat på uppdrag granskning ikväll.  Å jag blir så jävla frustrerad så jag vet inte vad..
Huur i helvete har detta kunnat ske!? O varför gjordes INGENTING dom första gångerna provsvaren ifrågasattes! ?
 Jag blir så förbannad.  O jag blir så arg på den här jävla cancern. . Den förstör så otroligt mycket för så många människor! :-(  ♡
 
Ååh, bort med skiten! 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja cancer kunde gärna få avdunsta och aldrig återkomma!
Någonsin, för nån!
Det helvetet det är önskar jag inte ens min värsta fiende!

Svar: Näe, det är vidrigt! Och jävligt skrämmande. . Uscha! Såg du uppdrag granskning förresten? Blir så förbannad! !
Joanna

2013-11-14 @ 00:23:31
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Nej du jag klarar inte av kolla på sånna program, fast kankse måste nu, går det att kolla nånstans i efterhand?

Svar: Gör't! SVT play, eller repris.. vet dock ej när det är! Men kolla på playen!:)Puss
Joanna

2013-11-14 @ 19:22:30
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0