♡ Söndag

Pappan är i garaget och skruvar, Edwin ligger ute och sover. . Lowa hon har varit duktig o bakat scones på morgonkvisten, så hon o jag har ätit mysfrukost i soffan o kikat på film! ♥  Bättre Söndag helt klart!  Hade ju iofs inte varit så dumt om pappan oxå var hemma, men man kan ju inte få allt! ;)
 
Igår hade vi Mikael, Carro o sötaste Millie här på middag! :) Det är lyx!♡ o Edwin var så himla go med Millie o skulle mysa massor med henne!  Dom kommer bli det perfekta paret, helt klart!  :-D 
Fick sällskap av Lars och Mikaela oxå, väldigt trevligt.. är så långt emellan gångerna vi träffar dom, men det är alltid lika roligt! :) 
 
Idag ska jag o barnen roa oss med att köra bort all återvinning o lite sånt nödvändigt o tråkigt göra!  Har lovat Lowa o skjutsa henne så hon kan sälja klart jultidningar oxå, så vi kan skicka in o göra klart det! November månad kommer bli intensiv för oss!  Längtar tills allt bara är klart! :) o tills det är jullov typ!;)
 
Edwin blir förövrigt 11 månader idag, vilket är helt sjukt!  Vart har min lilla bebis tagit vägen! ? 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0