♡ Vardag

Måndag, ny vecka och vardagsrutiner.  Jag gillar rutiner, och mår så mycket bättre av rutiner. :)
I Lördags gick 30årsfirandet som jag smusslat o grejjat med i smyg för våran vän Nogga.  Han såg hyfsat brydd ut när vi bara dök upp o hämtade han!:) En heldag med massor av skratt i glada vänners lag! Å han såg så nöjd ut hela dagen, vilket verkligen gör en varm i hjärtat. . Bra människor ska ha bra saker, sådetså. O efter allt han gått igenom det här året, så tror jag han behövde det här! :) Roligt var det iallafall! =)
Jag fick ju givetvis migrän frampå kvällen, jävlig men ändå lindrig!  O det kan jag nog tacka Madeleine för!:)
 
Igår sov jag till tio. Sjukt skönt, tog det lugnt en stund och sen hämtade vi hem barnen.  Dom hade sovit hos morfarn och Karin.  Första gången Edwin sov borta, o de hade gått kalasbra.. skönt! Bytte till vinterdäck på pärlan och hängde sen med Mikael, Carro o lilla Millie!  Äntligen. Det var inte alls så dumt!  :) Jag fick sytta o snusa på lilltjejen och Edwin var överlycklig över att få mysa med Carro!  ♡ 
 
Idag har det mesta som kunnat jävlats, jävlats.  Var rätt lej i början på dagen, men de gick till sig! ;) 
Nu väntar dock sängen, sjukt trött.  Då det blev alldeles för lite sömn natten som var. Edwin var inte alls samarbetsvillig och sen startade jag dagen vid fem imorse med ett tvärlågt blodsocker. Jävla skitsjukdom!!
 
Näe men Godnatt då! 
 
 
 
 
 
 
  
 
  
 
   
 
  
  
 
Passar på o slänger in lite kort oxå! Är ju roligt ibland!;)

Era tankar..
Postat av: TiNA

Åååh häxan surtant kortet!
De må vi förresten göra om! Både lunch å lek ju ♥

2013-10-22 @ 21:20:09
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0