♡ Äntligen Fredag

Å jag har längtat.. När jag vaknade imorse insåg jag att en fredags morgon inte alltid innebär en bra morgon.. Holy Shit, vad jag mått dåligt idag.. Fy faan. 
Börjar dock kännas bättre nu, och det gör mig glad! Är dock mycket väl medveten om att det kan vända på fem sekunder.. tyvärr! Meen vi håller tummarna.. ;)
 
Ikväll ska vi grilla,med svåger och svägerska! Det ska bli trevligt..o jag håller på att längta ihjäl mig efter grillade majskolvar.. Ååååh, mumma det! :)
 
Imorgon kommer som sagt älskade lillasyster hem,Lowa längtar snart ihjäl sig! Jag med! ♡ Jobbar på att få ha henne hos oss till veckan.. Trött,slut och otröjn morsa behöver helt enkelt sällskap av sin syster! ;) Lowa skulle älska det, och förhoppningsvis kommer hon o Edwin varandra lite närmare också!  ♡
 
Har tvätt som ska hängas,också måste jag minsann dammsuga.. Nödvändigt ont tror jag bestämt att det kallas!
 
Lika bra o få de gjort medan Edwin sover, och Lowa är på skolan! 
 
Påsk nästa helg förresten, betyder det att jag måste påskpynta eller? Brukar ni pynta till påsk? O hur firar ni påsk tro,om ni firar? :)
 
 
 
Bjussar på ett kasst kort ifrån igår kväll.. Edwin älskar verkligen Dorran,och ska alltid vara go med henne! ♡
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Oooh grillat, jag gillar denna säsong! :)
Hoppas att du slipper må dåligt mer idag och att du kan övertala syster att va hos er :)

Här påskpyntas inte, kanske på sin höjd några fjädrar i nått träd på gårn :)
Har btw fortfarande ljusslingan på trappen kvar sen jul så jag kanske måste ta ner den oxå innan påsk ;-)
Mamma pyntade alltid när jag va lite, eller ja hon gör det än.


Svar: Äh,kör med julpyntet till midsommar istället! ;)
Joanna

2014-04-11 @ 13:42:18
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: TiNA

Äh nån fjäder och måla nåt ägg kanske men moschan kör all in fortfarande hon trots att vi inte bor hemma nån av oss barn =P
Hälsa Emma, grattis också ;)
Ni får kika hit nåt i veckan tycker jag ♡

Svar: Allas mammor verkar påskpynta! ;) Vi hade ju som aldrig påskpyntat hemma när vi var små, däremot uppe i stugan! Kanske därför det känns konstigt o påskpynta hemma?:)
Ska hälsa henne!♡ o ja, vi kanske kommer till Boda en tur!:)
Åker förhoppningsvis upp till fjälls torsdag eller fredag!:)
Puss
Joanna

2014-04-11 @ 18:03:01
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0