♡ Konstig i halsen

Jag har seriöst inte varit förkyld på skitlänge.. Igårkväll började det kännas lite i min hals.. o inatt har jag tom haft ont i halsen.  Inte riktigt okej! 
 
Vi har precis ätit frukost, o ska packa ihop oss för att åka till morfarn! :)  Måste tyvärr roa mig i tvättstugan en liten stund innan vi kan åka! Men sen så..  Blir mysigt det   Morfarn alltså, inte tvättstugan!
 
Vi stannar nog tills imorgon! ♡ Om inte min hals ballar ur,o ger mig en dunderförkylning. Ska dock mota bort den tänkte jag.. Grämer mig dock lite över att jag inte hunnit inhandla kolodialt silver.. Skulle ju haft det hemma nu!
Får hoppas på att en blåbärschock,o lite vitaminer gör sitt så länge!;-)
 
 
Tvättstugan vare ja.. måste komma ihåg o skicka in beställningen på handlingen till Maxi också, innan vi åker.. Så det bara är att hämta imorgon!:)
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0