♡ Långfredag

Jag och LillTornadon var in till stan igår, handlade och gjorde lite ärenden med Syrran.. Avslutade det hela på Kungsgården, tillsammans med mamma som bjöd på lunch!:) Mycket trevligt, trots en övertrött Edwin.. ♡
 
Skyndade hem för att möta upp Lowa,som jag lyckats låda ute.. Tur vi har bra grannar!;-)
 
Plockade upp henne och en kompis o for till Gällö, för o fira in Påsklovet med glass.. ;) Tog en omväg hem,o fick med lagomt med ris för o pynta! Så nu är huset färdig pyntat! ;) 
 
Idag gör vi inte många knop, Jesper byter däck och säljer (förhoppningsvis) asfaltsgrejerna! Lowa är ute med en kompis,o Edwin ska snart sova.. Själv tänkte jag rulla lite köttbullar, o göra en sillröra! Lapa lite sol,står också på schemat!;)
 
Imorgon bär det av till Boda, för massa mys! ♡♥♡ Det blir trevligt! 
 
Vad stoppar ni i barnens Påskägg förresten? :)
I Lowas ägg, ligger det en tröja, ny hårborste o asfaltskritor.. o några godisar! I Edwins ligger det strumpor, och en liten lastbil! 
Tycker det är så jäkla onödigt o fylla dom med godis, men det är ju jag det!;) 
 
 
 
Edwin drack Smoothie förut.. ungen är tokig i det!;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

En vår jacka strumpor och bilar ;-)

2014-04-18 @ 18:40:59
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0