♡ Lördag

Skönt med lite helg.. trots att man är föräldraledig!;)
 
Hade sovmorgon imorse, o vaknar ju så givetvis före Edwin med ett blodsocker på 1,8.. blir så trött!
Aja, kunde ju krypa ner en stund till när det var åtgärdat!:)
 
Sambon har varit i garaget och lagat bromsarna på bussen, o fixat det som skulle göras med lastbilen.. och är redan klar! Wiiihoooo.  Man ska aldrig sluta förvånas.. ;)
 
Lowa är hundvakt åt Sharky idag,  vilket betyder att vi har en väldigt nöjd och stolt tjej här hemma! Just nu är dom dock på promenad/picknick! ♡
 
Själv tvättar jag lite o försöker få lite ordning "där nere".. I gillestugan och det som var tänkt till gästrum.. Men nu ska ju Lowa ta det som sitt rum, kanske inte nu direkt.. Meen, det gör ju att jag inte riktigt känner att jag vill fixa till det som gästrum heller!:-/ Vart vi ska ha övernattande gäster i framtiden vette tusan egentligen!? 
 
Äh,är ju inte så kringt med det.. funderar på en uppblåsbar säng, som man vid behov kan ställa upp i Gillestugan kanske? 
Är dock lite sugen på att göra ett stort sovrum av gillestugan,till oss! Meen, kan det bli bra det?
Tvrummet har vi ju ändå upp liksom.. o där tvrummet är idag kan man ju inte ha någon annat än tvrum iaf!
Tål att funderas på.. heelt klart! 
 
 
Näe,dra en vända med dammsugaren nu o sen göra oss klar o fara o handla,o åka till Boda!♡♥♡
 
Spontanitet, när det är som bäst! ;)
 
 
 
 Så här ser en väldigt trött kille ut,som vägrade somna.. skitunge! ♡
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0