♡ Sista April

Sista April idag.. Vi ska bara va hemma,o gå ner o kolla på brasan här.. Ska tydligen vara någon vid båthamnen! 
Brasan tänds inte förrän 21.00 så jag vette tusan hur vi lägger upp det! Om vi söver ner Edwin i vagnen,  eller hur vi löser det! Jag klarar mig ifrån o se både brasa o fyrverkerier, men för Lowas skull så ska vi givetvis dit! ♡
 
Vad gör ni,på Sista April? 
 
 
Jag o LillTornadon har myst i soffan hela morgonen.. Lilla gofis! ♡ Efter lunch far vi in mot stan,  ska hämta pappan som lämnar lastbilen på verkstad.. 
 
Imorgon fyller Alfons 1 år.. Sinnessjukt, huur fort tiden går!!! Älskade lilla gofis! ♡ 
Edwin hittade present igår, så nu hoppas vi Alfons piggnar på sig så vi får fira han! :)
 
 
 
Gårdagens besök hos barnmorskan gick kalas bra.. Det enda var väl det här jäkla järnvärdet! Inte konstigt jag är trött! :-/
Blodtrycket var lite högre än sist, men lägre än dom höga jag haft så det fick godkänt! :)
Senaste Hba1c var dock riktigt bra,o det gjorde mig jäkligt nöjd! ☆ ★ ☆ 
 
Lunchdejt med Myran och Malla var oxå mys! ♡
 
En mycket bra gårdag rakt igenom!:) 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0