♡ Sovdags

Jag ser typ i kors, o är likförbaskat vaken.. 
Det liksom bara kryper i kroppen när jag försöker somna.. Sjukt olustig känsla! :-/
 
Imorgon skulle jag ju dessutom behöva vara pigg! Besök hos barnmorskan på förmiddagen, o sen lunchdejt med Myran! :) Skulle behöva fixa lite grejer som vi behöver hem oxå.. Får se om det hinns med. Bara hålla tummarna att LillTornadon inte tänkt bli sjuk på riktigt.. Men det tror jag inte.. Han har varit så pigg o glad ända till läggdags, o sover ju gott nu! 
 
 
 
Jesper fick ett så jäkla härligt kort på Edwin i lördags.. Hela ungen utstrålar liksom bara bus! Charmtroll! ♡♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Maaan va söt!! ♡

2014-04-29 @ 10:47:15
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vilket härligt kort!
Snacka om bus. :)

2014-04-29 @ 20:16:42
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0