♡ Svettigt hos fotografen

O ta med en liten Tornado till en fotograf,är då inte det lättaste kan jag ju snabbt konstatera efter dagens äventyr.. Jisses, svettigt var det.
 
Den lille mannen brukar kunna vara blyg, men är faktiskt oftast en solstråle! Inte idag, inte under tiden vi var där iaf. Då var han arg. Inte ledsen,utan arg o irriterad. Kuul!
Blev dock en väldigt massa fina foton! ♡ Blir svårt o bestämma vad man vill behålla!;-)
Kommer dessutom inte åt dom med ipaden, skit Apple..
Som tur var kikade jag igenom dom lite snabbt hemma hos Ulrica.. :) Måste låna en fungerande dator nån dag, så jag kan kika ordentligt! 
 
Edwin var asnöjd och sitt vanliga glada jag så fort fotograferingen var över.. Däremot så tyckte han inte om när vi skulle gå in hemma efter en stund ute.. Vansinnig deluxe! Undrar vart han ärvt humöret ifrån?;)
 
Lowa var ute o sålde Majblommor efter skolan idag.. o jisses, hon blir nog försäljare när hon blir större!;) 
 
 
Blev så jäkla full i skratt idag när hon berättade om att dom haft besök av någon från Jamtli,som pratat om medeltiden.. 
Var det spännande då frågade jag..
"Alltså, jag har ju faktiskt levt i snart 10 år..så jag vet ju allt det där redan.. "
Ja just det.. typiskt en morsa att glömma bort det!
 
 
Vi hade förövrigt turen o bli bjudna på middag hos Ulrica&Märta idag.. Alltid lika trevligt,o härligt att umgås!♡
 
 
Nu ska här sovas, då den här morsan är mer än lovligt trött!
 
 
 
 
 
 
 
Som Jag Älskar er,sinnessjukt mycket! ♡♥♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0