♡ Vägra sova

Alltså,  Edwin har alltid somnat utan problem.. Både på dagarna, o framförallt på kvällarna. Vi gosar en liten stund, o lägger sedan ner han. O han somnar på några minuter själv. Oavsett om det är i vagnen på dagen, eller i son säng på kvällen!
 
Sista veckorna vill han dock inte somna på dagarna.. Trots att han liksom är mer än lovligt trött.. Vaarför!?
Oftast somnar han sittandes i vagnen efter en dryg halvtimmes gungning, eller promenad!  Sjukt frustrerande för den här mamman.. Ilands problem jag vet.. Men frustrerande ändå!
Idag gungade jag vagnen EN TIMME,  sen blev jag lej o stoppa han i bilen och for till Gällö med förhoppning att han skulle somna.. Icke,  när vi svängde av e14 o alltså var hemma om en minut o han fortfarande var vaken.. så funderade jag på vad tusan jag skulle prova härnäst.. 
I samma sekund som vi svängde in på våran gård så somnade han dock.. Hallelujamoment!!! :)
 
Så nu sover han,o jag har både hunnit röja upp,dammsugit, hängt tvätt och grejat! Wiiihoooo! :)
 
Ligger o vilar lite nu, o funderar på om jag rent av ska slumra till en stund.. Eller om jag istället ska göra mig lite fika? 
 
 
 
Vaddå Sova!? 

Era tankar..
Postat av: Ida

men pluttis, vad söt!

Svar: :)
Joanna

2014-04-23 @ 18:52:40
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0