♡ Begravning och Fotografering

Igår (tisdags) var det begravning av Morfar! ♡ En mycket fin begravning blev det, men usch så jobbigt! :(
Med barnen gick det jättebra tycker jag.. 
Den minsta modellen sov igenom alltihop, dels i vagnen och dels i min famn. Edwin satt mestadels och mös i pappans famn,  o knatade runt och kikade lite emellanåt! Och Lowa våran stortjej, hon är så fin. Satt först med oss, sen flyttade hon sig och satt bredvid min kusin.. O efter att vi sagt Hejdå framme vid kistan kröp hon upp i mosterns trygga famn! ♡♥♡
 
Två av mina kusiner spelade och sjöng under begravningen,  så otroligt duktiga. Det var så himla fint, och starkt! ♡
 
 
Lowa följde med sin morfar efteråt, för att sova där.. o vi andra for bara hem! Fick främmande av Marcus och Ulrika o lilla Wille på kvällskvisten också.. Mycket trevligt! :) Bebis fick fina kläder i gröt, och storasyskonen fick också fina presenter.. För  att dom blivit just storasyskon! Väldigt snällt och omtänksamt! ♡
 
 
Idag har också varit en lång dag.. Bebis har utfört sitt fotomodell uppdrag! ;) Är så spänd över resultatet.. Jag passade på att ta lite kort med mobilen också, när han ändå posa! Minsta lilla skatten! ♡
Försökte oss även på nåt familjefoto, vilket blev njaa kan man väl säga.. Edwin ville verkligen INTE! 
Bestämda lilla skit unge! ;-) ♡
 
Sen sa vi Hejdå till mostern hemma hos morsan. Innan vi avslutade med besök på BVC..
Efter middagen så for Jesper till garaget en sväng, och jag mös med ungarna i soffan.. Edwin blev plötsligt tvär hängig, och jätte het.. Lillfisen! :( ♡ Så han sov redan strax efter sju! Vilket ju gjorde att jag och Lowa kunde kika på film tillsammans! :) Nästan hela filmen hann vi se,  innan Edwin vaknade och var ledsen.. Så då la jag mig i sängen med bägge små killarna, o tillslut sov dom bägge två! Edwin sover dock jätte dåligt, oroligt.. O är fortfarande jätte varm.. Mini lillebror vill bara ligga på mig, så det är trångt i sängen emellanåt! ;)
 
Nu sover dock bägge, och det ska jag också göra! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: stolt mamma och mormor

Lilla älskade sötskruv <3 <3 Va fina bilder, ska föreställa att han fortfarande ligger i moderlivet med navelsträng å allt, eller hur ? Vi kommer bort med gröt och syttar till veckan nån kväll eller nästa helg. Den här helgen måste jag bara landa själv efter allt som varit kring pappas bortgång, men jag längtar efter de små OCH stora barnen Kramar till er alla <3

Svar: Ja, han var så söt! Ska bli jätteroligt att få se slutresultatet av alla foton hon tog!:) vet faktiskt inte om det ska föreställa något på det viset.. mer än att det ska vara fina och rofyllda kort! Är mycket möjligt att det är en sån tanke bakom!Jag tänkte bjuda hem mormor på surströmming någon kväll till veckan! Ni kan väl kanske haka på då om ni vill? Skulle gissa på att det blir tisdag eller onsdag! Jesper är väl iofs inte hemma då kanske.. Men jag o barnen iallafall, stora och små! ;-)
Kram
Joanna

2014-08-08 @ 23:26:55
Postat av: Sofia

Men vilka fina bilder på lillkillen :)
Sånna bilder har jag oxå velat haft om vi får barn :)
Hopas att ni mår bra

2014-08-11 @ 17:03:28
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0