♡ Helgen till ända

Jag och mini har käkat lite, och nu ligger jag vaken.. 
I fredags fick vi äntligen komma hem! Sjukt skönt, då dygnen på neo känts som en halv evighet.. :-/
O vi har haft en otroligt lugn och skön helg! Farfarn och Morfarn med damer, och mostern har varit hit och spanat en varsin dag.. Men annars har vi bara varit själva och lufsat på, i lugn o ro..  Sjukt skönt! :) Varit ute och promenerat lite tillsammans, i samband med att Edwin ska sova..O börjat på att känna nytillskottet mer och mer.. Lyxigt!!! ♡
Tror fortfarande inte jag förstått att det här är våran lilla knärt, samtidigt som jag redan Älskar han så högt! ♥
 
På tisdag är det begravning, för morfar och det blir nog en lång och jobbig dag, som jag hoppas på att orka med på bästa sätt.. Så imorgon ska jag verkligen försöka ladda batterierna på något bra vis.. :-/
Ska åka in till stan en sväng på förmiddagen,  har lite småfix som måste göras.. Men hoppas på att det går undan iallafall. Ska hämta en kostym, som Edwin ska få låna också.. Pappan och Edwin får ha kostym, men lillbebis får ha nån vanlig vit body, med "kostym" dregglis. Blir nog bra det! Själv så blir det en svart klänning, som jag verkligen hoppas jag kommer i.. Kanske är ambitiöst en vecka efter förlossningen, men de får fasen bära eller brista! 
Lowa är oklart,  hon vet inte om hon vill gå Heller, så vi får väl se! Gissar på att hon bestämmer sig på vägen dit! Vilket givetvis är helt okej, vill hon inte får hon vara hos Farfarn.. ♡
 
Tror hon redan tycker att hon sagt Hejdå, o då räcker det så.. Våran kloka, fina stortjej! ♡
 
Näe, tvinga sig att sova då kanske?
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0