♡ Lite mera vardag, och mera rutiner

Jag är ju som jag tidigare sagt en rutin människa! ;) Idag är det slut på ledighet för pappan i familjen, vilket faktiskt innebär lite mer rutiner även för mig och barnen! ;) Mina sovmorgnar, som jag fått dom senaste fyra veckorna är borta! Lowa har ju sommarlov ett tag till, så riktigt tillbaka i vardagen och rutinerna är vi ju inte på ett tag! 
 
Jag försöker få till lite rutiner, för att räcka till åt tre barn! Hur jag liksom ska lägga upp dagarna! Idag har det varit lite lätt kaos på förmiddagen, med en väldigt ledsen och sur Edwin.. :-/ 
 
Lowa hade turen att få följa med en kompis på en liten cykelutflykt för att bada! Jag hade även turen att Edwin somnade snällt på en gång när jag la han för lunch vila, o bebis sov redan.. Vilket gjorde att jag hann dammsuga hela övervåningen, och röja i köket! Wihoo! I lugn och ro, värsta lyxen! ;)
 
Kan förövrigt konstatera att med två blöjbarn så byts det sjukt mycket blöjor på en dag.. O jag tror helt seriöst att vi kanske måste byta ut sopkärlet till ett större.. Haha! 
 
Edwin har förövrigt piggnat på sig efter tredagars febern.. Men det var fasen inga roliga tre dygn! Lillfisen våran! ♡♥♡ 
 
I lördags var jag och småkillarna hemma själva, och fick besök av svägerskan! :) En mycket trevlig dag! 
Lowa och Pappan var till Tullus på traktorpulling! Hade gärna åkt jag också, men nån var ju tvungen att va hemma med sjuk Edwin.. Så trist för Edwin också, som verkligen älskar traktorer! 
Lowa hittade sin absolut äldsta kompis Michelle där också,  o hade turen att få följa med dom hem och sova över.. Lyckliga tjejer! ♡
 
Så jag o Pappan hade lite myskväll för oss själva, när småkillarna somnat! Längesen vi hade det, och faktiskt höll oss vakna!;) ♡ 
 
 
Näe tror det börjar bli läge att väcka upp Edwin kanske, han har ju sovit i två timmar! Också hoppas vi på att det är en glad kille nu!;)
 
 
Rörigt och svamligt inlägg de här blev.  Men ville iallafall uppdatera litegranna! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Suddiga mobil bilder, men nytagna iallafall! ;)
Som jag Älskar dom här tre! ♡♥♡

Era tankar..
Postat av: Sofia

Har det redan gått så lång tid så Jesper ska börja jobba igen.
Hoppas att vi kan få till o åka neröver nånting så vi kan ses :)

2014-08-11 @ 17:04:56
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0