♡ Mörkt.

Känslan av ett jävla mörker. Utan att riktig veta varför. Eller näe, jag förstår verkligen inte alls. Jag vill bara lägga mig under täcket, och inte kliva upp. Överhuvudtaget. 
Jag bara gråter, i stort sett hela tiden. Och jag gråter för absolut ingenting. Jag gråter t.om för att jag gråter. För att jag inte vill att barnen ska behöva se mig gråta hela tiden. Jag tycker absolut att man ska visa känslor för barnen.. Givetvis! 
Men när man bara gråter, utan någon som helst anledning. O man känner sig som världens mest hopplösa jävla mamma/sambo. Så vill man bespara barnen det. 
 
Just nu är det bara skit jobbigt. Ingenting, och samtidigt allting. Det är jobbigt att klä på sig, borsta tänder, äta mat, kliva upp, svara i telefon, träffa folk, vara ensam osv.. 
 
 
Så mycket som jag gråtit dom senaste dagarna, har jag seriöst inte gråtit på dom senaste åren. Och då har dom senaste åren varit fyllda av både glädje och sorg. Massor av sorg.  Mycket glädje också. 
 
Kanske är all sorg, som plötsligt bubblar upp? Tycker inte om det iallafall.
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Ja nån dålig mamma är du då rakt inte
Vare sig det är en dålig dag eller en bra dag!
Tycker du gör ett jävla jobb med två små och en stor!
Hoppas du får må bättre snart och att du inte behöver dras med en förlossningsdepression.. Man kan ju få det även om man inte har problem med att knyta an till sitt nyfödda barn!
All din sorg kanske fick en möjlighet att dyka fram när du är nybliven mammamu igen!
Men som sagt dålig mamma blir du aldrig!
Kram från fjällen

Svar: Tack, för fina o peppande ord.. ♡ Kram
Joanna

2014-08-17 @ 16:22:57
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Sabina

Många styrkekramar <3

Svar: Tack.. ♡
Joanna

2014-08-18 @ 22:06:23

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0