♡ Fredagskväll

O jag ligger nedbäddad, som resten av familjen.. Ska sova vilken sekund som helst hade jag tänkt! ;)
Laddar för det årliga pepparkakshusbaket i Långan imorgon! ☆ Det ska bli trevligt! Sen ska vi även försöka hinna med att dela ut så mycket jultidningar, och salami som det bara går! O resten får vi ta på Söndag! 
 
Idag har jag kafferepat o haft besök av grannen.. Mycket trevligt! :) o på eftermiddagen, så gick jag och grabbarna över till dom en stund för lek o bus innan middagen!
 
Blev ganska sen middag, så hann typ bara stöka undan så var det läggdags för Edwin.. O Arwid somnade en knapp timme, efter brorsan! ;)
 
Värste lyxet! Så vi fick mysa i lugn och ro med bara Lowa! ♡ Mitt i allt kläcker hon även ur sig..
 
"Jämtska och Norska är typ likadant.. Eller näe, Engelska och Jämtska förresten.. "
Varpå Jesper säger.. "Nääe, men är det verkligen det?"
 
"Joooho då,  lyssna här då.. Sit down, å Sitt dan!!Ha! Det hör väl du å!? "
Ajjemän! Sjuukt roligt! Vi skratta så tårarna rann..
 
Sen hade hon även nån utläggning om att ena grannen inte var 100% finsk, för hon var ju yngsta syskonet!! 
Haha,  älskar barns tänk! ★☆★
 
 
Förövrigt så har våran missnöjdöverprecisallt bebis, varit världens gladaste och nöjdaste bebis idag! Wiiiho! Mer såna dagar,tackarrr! Det gör liksom under för mitt humör, och min ork.. 
 
 
Godnatt! 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0