♡ SPA!!

Bokat o klart,  Jag ska på SPA!!!  Förvisso inte förrän första lördagen i Januari! Meeen ändå! Fatta vad det behööövs! 80 minuters kurbehandling, och kanske lite tapas i relaxen.. Det kommer bli toppen!
 
God Jul Joanna och Caroline, önskar Joanna och Caroline! (om tomten har vägarna förbi Spakliniken kanske han vill köpa ett presentkort där.. ;) )
 
Tur för mig att Caroline satte ner foten, och sa att "Vi SKA på spa! "
 
 
Annars mörker,  Luciafirande på skolan med Lowa imorgon! Det brukar alltid vara fint,jag o små tomtenissarna ska dit o spana! 
Jag hoppas på att jag har en bra dag.. Allt blir så mycket enklare då! På kvällen vankas hederligt fredagsmys i Erik Pers, med flera favoriter!! Jo, jag längtar!!! ♡

Era tankar..
Postat av: Sofia

Men avis!!
Fan vilken lyx! ☺️

Svar: Joooru! :)
Joanna

2014-12-11 @ 21:23:35
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0