♡ Bra dag

Sååå jäkla trött imorse också, Edwin har hållit på o vaknat massor i natt. O för en bortskämd morsa, som är van att få sova om nätterna,så var det ju grönjävligt.. Jaja, allt är ju relativt! ;)
 
När väckarklockan ringde,o jag skulle få iväg Lowa frågade jag min kära sambo (som förövrigt precis somnat,efter en jobbnatt,o inte uppskattade mitt snicksnack en arla morgon) huuur gammal behöver barna va för o kunna kliva upp, göra sig iordning o ta sig iväg till skolan i tid.. 25 svarade han, o mumlade nåt om att jag fortfarande inte klarade det själv.. Tack för den,liksom.
Insåg att fasen vad jag längtar till helg,o avstängd väckarklocka.. :)
 
Jag o Edwin blåste in till stan på förmiddagen, hämtade nån motor o handlade! Kom hem lagomt tills Lowa slutade skolan.. Tajming! O ja, något stressigt! 
 
Sen blev dagen bara bättre.. Jeanette o Sixten kom på besök!
Massa bus,skratt,middag och lek! Underbart.. O mitt uppiallt,pep det till o jag o Jeanette fick sms. Exakt samtidigt. Skrattade o trodde de va nå reklam. Men icke sa Nicke. Utan ett foto, på en alldeles nykläckt liten miniSuss!! Wiiiihoo! 
Äntligen, kom den lille parveln. Hon följde oss andra, o fick en pöjk hon med! ;) Jisses så roligt!
Å vad dessa små kids ska få glädje av varann!
Jätte Stort Grattis till Susanne o Mats, grymt bra jobbat! :) Längtar redan efter o få snusa nyfödd bebis! 
 
Lowa har gympat ikväll.. Åh,vad hon tycker det är roligt. O vad jag tycker det är roligt att hon tycker om det! :)
 
 
Näe, sovdax nu.. Är mer än lovligt trött vill jag påstå!

Era tankar..
Postat av: Sofia

Tack för minidejten igår! Kram

Svar: Tack själv!:)
Joanna

2014-02-07 @ 09:59:38
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0