♡ Kaffebesök

Jag o Edwin har haft kaffebesök här på förmiddagen.. Trevligt! Så trevligt att jag helt glömde bort Öppna förskolan.. Typiskt mig,på nåt vis.. Jaja,har ju fått lite tvätt tvättad iaf! :)

Edwin sover, o jag vilar lite.. Klurar på lite möblering här hemma, o hur vi ska göra iordning i gillestugan, när vi nu tar tag i det.. ;-)


Igår hade Edwin värsta maratonsovningen efter läkarbesöket.. Jisses vad han sov. Så igårkväll var han inte alls så sugen på att sova,när det var "tid" för läggning! :-/ Sån han somnade sent,för o va han.. O vaknade dessutom tidigt idag, för o va han.. Tokigt det blir, när minsta lilla rutin rubbas!

Idag tror jag jag väcker han, så han inte får sova mer än 1 1/2 timme.. O hoppas på att det funkar som vanligt med läggning! 

Imorgon blir det en lång dag, men besök hos dietist o lite sånt stök.. Ska försöka hinna in till Kajsa o diskutera lite doser också! :)


Va fasen hände med texten? Helt plötsligt så blev det annat typsnitt!? Åtminstone för mig.. Skumt!! Skyller på den här jäkla appen! ;)
Jag gillar den fasen inte tycker mycket bättre om att gå in via webbläsaren o skriva! Då funkar det liksom bara.. 






Dorran får va dagens modell..


Era tankar..
Postat av: Sofia

Tack för senast! :)
Lyxfrukost i garaget.. Hihiii
Kram

Svar: Tack själv!:) Annorlunda,men inte så tokigt ändå.. ;)
Joanna

2014-02-20 @ 20:32:29
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0