♡ Tiden går för fort

När man kollar på kort så inser man verkligen hur fort tiden faktiskt går.. Satt o kikade på kort på paddan igår, o jisses.. Kommer ju knappt ihåg att Edwin varit så liten.. O då är ju inte han så stor nu heller!:)

Fick lite känsla av vår förut,när jag o Edwin var ut en sväng.. O jaa, jag längtar efter vår! Bara vägar,o soool! Uppe i fjälls kan det få vara snö, men här kan snön gärna få försvinna,helst nyss!

Ska ge mig på att baka lite Dumlekakor när Edwin sover tänkte jag.. På lördag ere nämligen dop för Millie! :) o efter dopet, ere raka spåret för mig till föreningshuset i Orrviken. För lite barjobb, på ett bröllop! Blir nog Rooligt! O stå på rätt sida baren är oftast jävligt roligt.. Faktiskt!


Bara skola den här veckan för Lowa, sen har hon SportLov, o till o med morsan är hemma längtar! Tror vi siktar på att fara upp till stugan nästa helg.. 

Ikväll ska jag o Lowa försöka ta oss till Mickelbacken,för lite slalomåkning. O nääerå, oroa er inte. Jag ska inte ens åka lite, jag lovar. Men har så förbaskat dåligt samvete över att mina trasiga knän gör/gjort att inte Lowa heller fått åka nå slalom.. :( Ska försöka få nån ändring  det.. O med tanke på att vi bor 10minuter ifrån backen,så måste det ju gå att ordna!


Näe,lunchtime..


Bjuppar på lite gamla bilder... Någon som vet hur jag kommer åt instagram bilderna? Så jag kan används dom,via den här jäkla appen alltså!?
















Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0