♡ Återvinning

Huur i helvete kan det bli så mycket, som ska köras på återvinningen?  Alltså mjölkförpackningar, plastbyttor o glas? 
Jag förstår inte! 
Med andra ord, dax för en ny tur dit!
Sorterar ni? Varför/varför inte? 
 
Bräcke kommun har förövrigt inte kompostering? 
Huur kan det vara möjligt? 
Till våren/sommaren ska jag banne mig göra en egen kompost!
 
Jag o Edwin har varit o hälsat på Suss på förmiddagen!  Mysigt!  ♡ 
Edwin tog även o kissade på köksgolvet. . Tack för att vi fick komma, typ..
 
Ikväll ska vi äta Tacos med fint folk från Boda.. yeeey!  Det ser vi framemot. . :)
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

De där beror väl lite på hur noga man är!
Men om man tar med dig en påse lite då och då istället för att samla tills de ramlar ut ur skåpet så känns de säkert mindre tror du inte? ;)
De är massa regler angående egen kompost btw! Men de är ju en bra vara-rädd-om-miljön-idé!
See you later! Fint folk kommer sent så ni minns de ;) ♥

Svar: Hahahaha! Meen vet du vad? Jag var iväg den 8/1 o ändå är det svin mycket?
Jo, jag vill minnas det! Men vem kollar sånt? Tror ingen på kommun här jobbar. . På riktig!

Haha, räknar med det!;)

Puss
Joanna

2014-01-17 @ 15:00:00
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0