♡ Husligt värre..

Imorgon ska vi göra korv!  Satan vad roligt..
Är riktigt förväntansfull, har aldrig någonsin gjort nå sånt.. Så det ska bli spännande! :)
 
 
Fick ett ryck förut, så nu är all Jul borta!  Sånär som på Nissen på bron!  Så jävla skönt! 
Hade perfekt hjälp av Edwin också!  Eller?
 
Lowa har lekt med en kompis sen hon kom ifrån skolan.. Så dom har man ju inte ens märkt! ;)
 
Ulrica, Milla och Märtis kom förbi en sväng på eftermiddagen också.  Mycket trevligt!  ♡
 
Näe, duscha och sova. Imorgon ska stoppas korv i massor!  :)
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Spännande, vill ha full redogörelse för hur det gick sen då ;)
Skulle också vilja testa på det så jag är grymt nyfiken!
Puss <3

Svar: Ja, det ska bli riktigt roligt. . Är taggad som tusan! ;)Fullständig redogörelse kommer absolut!:)
Puss
Joanna

2014-01-10 @ 22:59:56
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0