♡ Ostkrokar

Jag o lillTornadon har haft en riktig mysbus och slapp dag här hemma idag! Såå jävla skönt! :)
Vi sov/vilade t.om tillsammans på dagen i våran säng.. Så mysigt!  ♡ 
 
Igår var Anna och Sebastian hit,o hälsade på.. Hängde,busade,surrade och bara umgicks i flera timmar. Så kul! Älskade vän,o älskade lilla busunge! :)
 
Lowa hade lång dag på skolan idag, o gissa om någon blev glad när hon äntligen kom hem!? Haha, han visste liksom inte huuur fort han skulle ta sig upp i hennes famn för o pussas. Älskade,underbara ungar!
Ni är lycka,rakt igenom! 
 
Är förövrigt fortfarande skitsur och less,över den där jäkla incidenten i toan med telefonen.. Faan också! Tycker inte om o blogga från paddan heller,så det blir inte så mycket av den varan.. Händer när jag har ork och tålamod,om man säjer så...
Något som jag däremot tycker om,så är det Ostkrokar. Därför ska jag krypa ner i sängen,knapra på lite såna,och kolla på fantastiska Mia Skäringer. Bara för att jag vill,och kan.
Det borde ni också göra... Till Ostkrokarna ska jag för övrigt dricka ett stort glas mjölk,livets dryck de.. Jorå!
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Det finns inget bättre än ostkrokar!!
Jo kanske s*x, men ostkrokarna kommer nära! Moohahahahaaa

2014-01-22 @ 21:56:45
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Maria i USA-Gravid med twins!

Sv: Nu minns jag inte om jag svarat på din kommentar eller inte, men här kommer det I alla fall. :) Jo, det blir planerat snitt. 18:de februari ska det ske. Få se om de håller sig inne så pass länge. :)

2014-01-31 @ 21:56:20
URL: http://desertchick.blogg.se
Postat av: MarielleGrääs

men vad du är gullig <3 tack fina du!
självklart får du tipsa om min blogg :)
det är alltid skönt att läsa om andra som
gått igenom svåra saker, det känns liksom
lättare på något vis, att man inte är ensam.
hoppas deras barn blir bra, det finns inget
värre än sjuka små barn :( kram på dig <3

2014-02-01 @ 12:25:17
URL: http://www.nattstad.se/lenamarielle

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0