♡ Rena rånet!

Jag gillar lediga dagar, och sovmorgon!  Det gör jag..
Men snart är det vardag och rutiner igen, o det gillar jag också!  ;)
 
Igår fick vi besök av Ingrid och Sofia.. Lowa tjatade om att dom skulle komma ifrån det att hon klev upp tills att dom var här! ;) För att stilla hennes rastlöshet fick hon baka muffins!  Hon hittade nåt bra recept på choklad muffins!  O jisses vad goa dom blev!  :) Ungen är ju allt annat än bet på o baka iaf! 
 
Den ongen är förövrigt bra på en himla massa saker!  ;) ♡♥♡
 
Lowa följde med Ingrid o Sofia hem.  O vi packade ihop oss för att uträtta lite ärenden.  Apoteksbesök och hämta de sista uppe vid lägenheten, samt lämna nycklar! 
 
Apoteksbesöket då, jag skulle ju alltså hämta ut penicillin.  Passade då även på att ta ut tradolanen o migrän medicinen samtidigt!  Vägrar liksom bli dålig, o inte ha medicin hemma.
Jag har två olika sorter migrän medicin.  Vanliga tabletter, samt suppar.
O dom där supparna, som är nödvändiga om jag kräks kostar 50:- FÖR EN tablett! !??!! Det är ju rena rama RÅNET! ! 
 
Mitt Apoteksbesök slutade alltså med att jag glatt fick punga ut 1200 :- Inte så jävla kul, faktiskt.  
 
 
 
Gick snabbt o smidigt o hämta grejerna o lämna nycklarna.  Tog längre tid och plocka upp Lowa. Dom var hos SvenErik som fyllde år o fika.  Så där blev vi ju kvar en stund.  Men riktigt trevligt! :)
 
 
 
LillTornadon är grinig idag.  Givetvis när en annan inte heller känner sig riktigt i form.. Tajmingen!
Lowa är inte heller nån solstråle riktigt. 
Tror hela familjen är trötta o slitna. 
Ikväll blire middag i soffan o sen somnar vi förmodligen i en hög där. Det blir toppen det!
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0