♡ Söndag

Edwin snorar som tusan, men är oförskämt pigg!  ;)♡ 
 
Det här med sovmorgon under helgen sket sig kan man väl säga.. Igår skruvade karln från tidig morgon till sena kvällen.  O imorse var han tvungen o åka o stycka en ko. 
O Edwin vaknade före sju imorse. . Ja ja, har ju frysen full med kött nu iaf! Sjukt härligt!  :)
Närproducerat och bra! 
 
Igår gjordes det korv här hemma!  Sjukt roligt!  :) Så nu har vi matkällarn full med hemgjord korv!  Gjord på älgkött förstås! :)
Två, tre veckor ska den hänga innan den är klar!  Jag längtar efter o få provsmaka! 
Det gör även Lowa, o hennes kompis I. Det var två duktiga och tålmodiga tjejer som var med igenom hela proceduren och hjälpte till! 
 
Lowas gudfar Joel och hans lillebror Adam kom också förbi en sväng igår, mitt i korvstoppningen! Sjukt roligt!:)
 
Sofia kom också o hälsade på, men hon var här redan innan korvbestyret drog igång!  ;)
Långt emellan gångerna man ses, men alltid lika trevligt när det väl blir!  
 
Edwin var dock på sitt värsta humör större delen av dagen. . :-/ Aldrig förr har de varit så skönt o lägga han för natten! ;) 
 
 
 
Idag skulle vi upp till Långan hade vi tänkt, men eftersom Edwin är småfebrig och så jäkla snorigt, vill vi ju inte smitta LillEinar, så vi fick skjuta på det! Är rätt skönt o bara ligga hemma på soffan också! ;)
Vi ska dock ta oss iväg o gratta Momman som fyllde år i torsdags..
 
 
Bjuppar på lite kort, tänkte jag!  
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Åh Joel! Jag saknar han ibland, han är så härlig!
Men körven ser på riktigt läskig ut :-P
kul iaf! Synas snarast. ♥

2014-01-12 @ 22:17:31
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha vilken dag! Hade jättetrevligt, träffa dig och barnen, Nogga och Joel är nog min nya idol.. :)
Mycket skumma och äckliga historier men skratta fick vi iaf!
Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång
Kram Sofia

Svar: Ja, Joel är underbar! :) O tack själv! Jag o barnen kanske kommer upp o hälsar på något på sport eller påsklovet? :)
Kram
Joanna

2014-01-13 @ 12:09:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0