♡ Trött morsa..

Jisses!  Känns inte som jag sovit många minuter inatt.. 
Hann knappt lägga mig i sängen, förrän Edwin vaknat första gången!  Som en solstråle givetvis. 
Men jag uppskattar mer att han sover den tiden, hur glad han än är..
Sen har han vaknat ungefär en gång i timmen!
Allt annat än vad vi är vana.. 
 
Vid fyra var jag svin kissnödig, kunde jag kissa!?
Några droppar, sen skit ont och sved jävlar i mig. . Kuuul!  Jag har ju knappt hunnit ätit klart penicillinet. I tisdags slutade jag med det. O nu verkar det ju vara tillbaka. Tröttsamt! 
 
Aja, nu är dagen i full gång.  O vi inväntar Nogga o Milla för korvstoppning!  Wiihoo! :)
 
Näe, få på sig lite kläder kanske?  Eller så går jag i pyjamas hela dagen, bara för att jag kan helt enkelt.
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0