♡ Ensamåkande barn

Jajjemän,  igår flög Lowa ner till sin moster! Heelt  Själv. Jisses så nervös den här morsan var.. Mest över att hon kanske skulle bli ledsen/orolig eller rädd på planet. O jag inte skulle kunna trösta och lugna! 
Det kom nog t.om någon tår, efter att hon gått på.. Jorå, fram tills dess höll jag mig ju faktiskt cool! :-P
 
Efter en lite dryg timme, ringde världens Stoltaste Lowa, och allt hade givetvis gått bra.. o hon var äntligen med mostern! ♡♥♡ Då kunde morsan andas ut lite! ;-)
 
Pappan i familjen fyllde ju år igår, men det firades inte på något särskilt sätt mer än att Jag o barnen sjöng o uppvaktade med mysfrukost.. ♡ Inte så dumt det! Tina och Alfons grillade dock tillsammans med oss, så vi åt ju God mat iallafall! ;-) Sen kikade faktiskt Lars & Mikaela förbi, vilket var jätte trevligt! :)
 
Själva gårdagen spenderade vi ju i Orrviken,  på 1årskalas för Lilla Millie bus! Det var fin väder, men solen gömde sig till min glädje bakom molnen ibland! ;-)
 
Tanken var att vi skulle dit och säga Grattis, för o sen typ stressa hem o ha fika här.. Men det sket vi  i, vilket blev ett toppen beslut ju! ;-) Vi var helt enkelt där i fyra timmar, dryg.. ;-) Haha! Men trevligt sällskap, gott fika, glada barn,  och massa surr! ♡ Edwin kunde till sin stora glädje springa runt nakenfis och bada hur mycket som helst! ♡
 
Vi köpte förövrigt äntligen en liten pool till barna häromdagen också,  o jisses så den lille trivs där i alltså! Han skulle ju kunna plaska hej vilt där i, dygnet runt! ;-)
 
Det är otroligt härligt med sommar, absolut! Men jääklar vilken dålig tajming o dessutom vara höggravid nu!? Bara igår gick jag säkert upp två kilo, bara i vätska i fötterna.  O det är ingen överdrift, utan dagens sanning! Sjuuukt! 
Carro var så gullig, så hon tejpade mig igår! :) Dels dom tvär onda fogarna, men även fötter och vader, för att få bort vätskan! :)
 
Tog hem vaggan till bebis igår också, så snart e bebis delen i sovrummet fixad! Eller ja,  vi har ju en del o stöka med så att säga! Men nu är planen att hålla bebis kvar i magen, tills efter torsdag! Får se hur det går,  o tills dess ska vi fixa iordning här hemma! ;-)
 
 
Idag ska vi dock få fika främmande, o äta tårta.. Blir trevligt det! :)
 
 
 
Badande solstråle! ♡
 
 
 
Satt och flirta med mig vid frukosten.. ;)
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Hoppas att hon stannar imagen en stund till :)

2014-07-15 @ 11:47:04
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0